Prodajni program / Villager / VEČ O VILLAGER / VILLAGER
Villager, ustanovljen leta 2005, je zrastel v eno od vodilnih znamk vrtnih in električnih orodij na Balkanu. Naši cilji so še naprej usmerjeni v to, da postanemo ena od vodilnih znamk v Jugvzhodni Evropi.
Naši glavni dosežki in prednosti, ki nas ločujejo od konkurentov so kombinacije atraktivnih dizajnov, inovacij, kombinacij materialov, visoki standardi kakovosti in družbena odgovornost, kot tudi natančno načrtovanje dostave in cenovna konkurenčnost.
Naše izdelke karakterizirajo visoka kakovost, moderen dizajn, zanesljivost, inovativnost, varnost in dostopnost. Nabor Villager izdelkov obsega pozorno izbrana orodja za gospodinjstva in vrt, testirana v realnih pogojih, kateri zadovoljujejo najvišje standarde zanesljivosti, kot tudi ustrzno opremo potrebno za njihovo varno uporabo.
Zadovoljstvo z izdelki Villager zagotavljajo tudi storitve po nakupu: rezervni deli, tehnična podpora in servis.
NAŠ CILJ je izdelava najkvalitetnejših ''value for money'' vrtnih in električnih orodij za široko potrošnjo.
NAŠA VIZIJA je v naslednjih nekaj letih postati ena od vodilnih znamk v Vzhodni Evropi, kot prva izbira hobi uporabnikov, obrtnikov in kmetovalcev. Kjer je kakovost in cena prednost, boste našli NAS.
NAŠE VREDNOTE so orientiranost k kupcu, fokus v rezultate, prevzemanje rizikov, odlično delovno okolje, kakovost in disciplina.
RAZVOJNA STRATEGIJA temelji na naslednjih točkah: profitabilna in vzdržna rast, napredovanje našega položaja na obstoječih trgih in širjenje na nove trge.
POSLOVNA STRATEGIJA zajema: pokrivanje segmentov v obsegu družine izdelkov, fokus na kategorije z večjim obratom in odlična vrednost za investicijo.
R&R(Raziskave in Razvoj) so usmerjeni v razvoj novih izdelkov ter odkrivanje in ustvarjanje novih znanj.
VSI NAŠI IZDELKI so dizajnirani, testirani in izbrani skladno z evropskimi direktivami in standardi.
Da bi bili dostopni našim kupcem smo vedno prisotni na sejmih, ki zajemajo naše področje, naš Demo kombi kot promocijsko vozilo obiskuje celo regijo, vsakodnevno pa smo dostopni preko sredstev javne komunikacije, oglaševanja in na digitalnih medijih ter družabnih omrežjih.